دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

سلام
چون به دریا ودریادلان خیلی علاقه دارم اسم وبلاگمو ((دریایی))گذاشتم.
تصمیم دارم توی وبلاگم هرمطلبی که قشنگ،جالب،دیدنی،خواندنی،شنیدنی و....باشه رابذارم والبته تعدادی ازشعرهام...که تقدیم می کنم به دریای شعرهام وشمادریادلان

پیام های کوتاه
  • ۲۱ خرداد ۹۳ , ۱۲:۳۱
    !!!!
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ شهریور ۹۴، ۲۰:۵۴ - ترانه ...
    : ) لایک
۱۹
تیر ۹۳

اعترافات من

اعتراف میکنم امروزداشتم دانلودمیکردم

دیدم سرعت داره همینطورزیادمیشه،تاسرعت به یک مگ رسید

داشتم سکته میکردم که یه مرتبه...........

دیدم دارم حجم دانلودشده رانگاه میکنم.

اعترافات من:

اعتراف میکنم دانش آموزکه بودم هروقت خودکارجدید میخریدم انگیزم برای نوشتن بیشترمی شد.

اعترافات من:

یکی از آرزوهای زمان تحصیلم این بود:کاش فردابارون نیاد،چون مافردا ورزش داریم

اعترافات من:

اعتراف میکنم بچه که بودم وقتی بارون میومد،باچکمه هام ازجاهایی رد میشدم که پراز آب بود،کلی هم ذوق میکردم که پاهام خیس نمیشه

اعترافات من:

اعتراف میکنم بچه که بودم فکرمیکردم ماخیلی پول داریم که چارپنجتامسواک داریم ومن میتونم هرشب باهرکدوم که دوست دارم مسواک بزنم."خب چیه بچه بودم"

بقیه اش باشه برای بعد،فعلادیگه روم نمیشه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۹
hamid

نظرات  (۱)

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عالییییییییییییییییییییییه کلی ذوق کردم بخدا
آره بخدا باچکمه محکم شپلق تو آباهااااااااااا
همشم میریخت تو سرو صورتم!!
آره خب بچه بودیم خووو
پاسخ:
شماهم؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی