دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

سلام
چون به دریا ودریادلان خیلی علاقه دارم اسم وبلاگمو ((دریایی))گذاشتم.
تصمیم دارم توی وبلاگم هرمطلبی که قشنگ،جالب،دیدنی،خواندنی،شنیدنی و....باشه رابذارم والبته تعدادی ازشعرهام...که تقدیم می کنم به دریای شعرهام وشمادریادلان

پیام های کوتاه
  • ۲۱ خرداد ۹۳ , ۱۲:۳۱
    !!!!
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ شهریور ۹۴، ۲۰:۵۴ - ترانه ...
    : ) لایک
۲۲
تیر ۹۳

اعترافات من2

اعترافات من:

اعتراف میکنم یه روزماشین باباموبردم توشهر40هزارتومن جریمه شدم

بعدازظهرش بابام ماشینوبردتوشهر40هزارتومن جریمه شد

اعتراف میکنم اون قبضومن گذاشته بودم براش

اعترافات من:

یادمه کوچیک که بودم یه روز توی محلّمون یه ماشین مدل بالاپارک  شده بود،وای کودک عقده ای درونم می گفت:خط خطیش کنم،اماکودک روشنفکرم می گفت:خاک برمخت این کار آدمای ندید بدیده.

کودک مذهبی درونمم می گفت:الحسود،لایسود،

خلاصه همه باهم درگیربودن که یه دفعه

خره درونم یه لگدمحکم بهش زدو صداش را درآورد.

اعترافات من:

یه روز که میخواستم نرم مدرسه خودمو به سرماخوردگی زدم...

اما من هنوز موندم،اون دکتری که منو معاینه کردوگفت:مریضی وچندجور قرص ودوا نوشت تاخوب شم!مدرکشو ازکجاگرفته بود!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۲
hamid

نظرات  (۱)

تورو خدا بیشتر از این چیزا بنویسییییییییییییییییید
منو کلی سر ذوق میاره بخدا
همیشه شاد باشیدو تندرست...
جز معدود نفراتی هستید که وقتی میام وبتون بعضی موقعها باصدای بلند میخندمااااااااااااا
واقعآپستتون زیبابود
خداشادتون کنه
پاسخ:
زحق توفیق خدمت خواستم،دل گفت پنهانی
چه توفیقی ازین بهتر،که خلقی را بخندانی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی