دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

سلام
چون به دریا ودریادلان خیلی علاقه دارم اسم وبلاگمو ((دریایی))گذاشتم.
تصمیم دارم توی وبلاگم هرمطلبی که قشنگ،جالب،دیدنی،خواندنی،شنیدنی و....باشه رابذارم والبته تعدادی ازشعرهام...که تقدیم می کنم به دریای شعرهام وشمادریادلان

پیام های کوتاه
  • ۲۱ خرداد ۹۳ , ۱۲:۳۱
    !!!!
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ شهریور ۹۴، ۲۰:۵۴ - ترانه ...
    : ) لایک
۲۹
تیر ۹۳

یه شعر دیگه ازخودم با نام"دلبری دارم"تقدیم به دریای دلم وهمه ی دریاییها.

دلبری دارم

دلبری دارم همه مشتاق او

برق چشمش تیرپیکان دار او

خنده هایش یک غزل ازحال او

خال رویش ناوک مژگان او

دلبری دارم دل من یار او

یک دل زیبا شده دریای او.

سروده درتاریخ91/8/6

ناوک:مدح


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۹
hamid

نظرات  (۴)

شکسته نفسی نفرمایید دیگه...
جملاتی که  احساس باخودشون دارند همه زیباین چه برسه به اینا که شعرندو همراه خودشون یه دنیا حرف دارنو احساس...
پایدار باشین و سایتون بر سر خانواده و حنانه جون مستدام
پاسخ:
ممنون.
خب من تقریبااوایل تیر باوبتون آشنا شدم در طی این مدت هم یه شعر گفتین بنام ریحانی باش...اونم نمیدونم چرا پایینشو ندیدم که نوشتین سروده شده در...فلان اینا...
در هر صورت اشعارتون زیباست...
موفق باشین 
پاسخ:
ممنون.فکرتون زیبا دیده.وگرنه ماکجاوشعرزیباکجا.
پس کو هیچی جواب؟شعر مال خودتونه ؟
شعر مال خودتونه؟
شاعرین ینی؟...........؟!
یادش بخیر منم یه زمانی شاعر بودم...
هـــــــــعی  روزگاااااار..
پاسخ:
خسته نباشید.اینهمه شعر تاحالاپست کردم وزیرهمشونم توضیح دادم که سروده ی خودمه حالا میگید زن بودیامرد :)
ضمنا شعرکه نمیشه بهشون گفت ولی حدود240تا سرودم.
شماهم ادامه بده لذت بخشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی