دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

سلام
چون به دریا ودریادلان خیلی علاقه دارم اسم وبلاگمو ((دریایی))گذاشتم.
تصمیم دارم توی وبلاگم هرمطلبی که قشنگ،جالب،دیدنی،خواندنی،شنیدنی و....باشه رابذارم والبته تعدادی ازشعرهام...که تقدیم می کنم به دریای شعرهام وشمادریادلان

پیام های کوتاه
  • ۲۱ خرداد ۹۳ , ۱۲:۳۱
    !!!!
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ شهریور ۹۴، ۲۰:۵۴ - ترانه ...
    : ) لایک
۰۵
مرداد ۹۳

اعترافات من:

اعتراف میکنم یه بار زنگ زدم 700(اپراتور ایرانسل)کلی پشت خط منتظر موندم،بعداز یه ربع یه پسری جواب داد،منم حواسم به گوشی نبود یه دفعه هول شدم گفتم:ببخشید منزل آقای ایرانسل!!

اعترافات من:

اعتراف میکنم بچه که بودم میخواستم برم دستشویی،تلویزیون را خاموش میکردم که کارتون تموم نشه،وقتی برمی گشتم گریه میکردمو به مادرم میگفتم کاره تو بوده روشن کردی کارتون تموم شده!!

اعترافات من:

یه روز وایساده بودم منتظر تاکسی،هی میگفتم:دروازه شیراز،دروازه شیراز،بعداز چندبار دیدم بدجور بهم نگاه میکنن!!دورو برمو خوب نگاه کردم دیدم وایسادم دروازه شیرازو هی میگم دروازه شیراز!!

اعترافات من:

اعتراف میکنم سوم دبیرستان بودم،امتحان شیمی داشتیم منم که نخونده بودم بعد از امتحان تو شلوغی برگمو گذاشتم توی کیفم،هفته ی بعد دبیرمون کلی معذرت خواست وگفت برگه شمارو گم کردم،پیدا میکنم میارم.

اعترافات من:

اعتراف میکنم واسه مصاحبه استخدامی رفته بودم،یارو گفت اصول دین رامیتونی نام ببری؟منم شروع کردم:اصول دین پنج بُوّد     دانستنش گنج بُوّد

ادامه دارد.....


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۵
hamid

نظرات  (۳)

سلام
خوشحالم که اینجام

آدرس وبلاگ شما فقط یک نقطه کم داشت. بعد از اسم وبلاگتون نقطه رو نذاشته بودید . لطفا تصحیحش بفرمایید تا دوستان هم از طریق ادرسون بتونن به اینجا برسن


موفق باشید .
پاسخ:
سلام.چشم.به قول ما اصفهانیا "رو گولیا چشام" :)
۰۵ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۲۵ کلبه تنهایی

من در حین کنکور ریاضی :
جوابی که من بدست آوردم ۲۳ هستش
گزینه ها : ۱۷ , ۱۹ , ۲۶ , ۳۶
من گزینه ۲۶ رو انتخاب میکنم چون به جواب من نزدیک تره

 

سلام عزیزم. وب خوشملی داری.

به منم سر بزن. خوش حال میشم.

جالب بود...
مرسی..
میگما...اصول دینشو عشقه..
شادباشین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی