دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

سلام
چون به دریا ودریادلان خیلی علاقه دارم اسم وبلاگمو ((دریایی))گذاشتم.
تصمیم دارم توی وبلاگم هرمطلبی که قشنگ،جالب،دیدنی،خواندنی،شنیدنی و....باشه رابذارم والبته تعدادی ازشعرهام...که تقدیم می کنم به دریای شعرهام وشمادریادلان

پیام های کوتاه
  • ۲۱ خرداد ۹۳ , ۱۲:۳۱
    !!!!
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ شهریور ۹۴، ۲۰:۵۴ - ترانه ...
    : ) لایک
۰۶
مرداد ۹۳

یادش بخیرهای من

یادش بخیر:زمان جنگ بود،نصفه شب باصدای مهیب ضدّه هواییها بیدارشدیم،از مامان پرسیدیم چه خبره؟اونم گفت نترسید "بابا" ازجبهه اومده ،صدّام هم اومده پیشواز.

یادش بخیرهای من

نمیدونم اینو بگم یادش بخیریانه؟اما به هرحال یادش بخیر:وقتی فهمیدیم بابا اسیرشده چی برسرمون گذشت،سه سال سایه ی پدربالاسرمون نبود،خیلی بدبود.حالامی فهمم بچه هایی که پدر ندارن چی میکشن.مخصوصابچه های شهدا.

یادش بخیرهای من

یادش بخیر:بابا که آزادشد از اوّل کوچه تا آخرکوچه را چراغونی کرده بودن وطاق نصرت زدن.یادش بخیریک هفته جشن گرفتیم.هرشب یکی روی تخت توی کوچه میخوابید برای محافظت ازوسایل.یه شب پسرخاله خوابید،خوابشم سنگین،ماهم نصفه شب تختو بردیم ته کوچه،صبح که بلندشدکلی بهمون بدوبیراه گفت.

یادش بخیرهای من

یادش بخیر:توی امتحانات ورودی "دانشسرای تربیت معلّم"قبول شدم،اونم باچه مکافاتی.رفتم 100کیلومتر دورتر ازخونه،اونم به مدت 4سال.تجربه ای بود،دوران شیطونیا تازه از اینجا تغییر ژنتیکی پیداکردن.

ادامه دارد......(قسمتهای جالب از این به بعدشروع میشه)


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۶
hamid

نظرات  (۴)

وای خدای من من از چیزی که می ترسم بی پدر شدنه حالا فرقی نداره اسیر باشه یا مرده باشه هردو مثل همن ولی از اینکه برگشتن بهتون تبریک میگم شما باید هدارو روزی هزار مرتبه شکر کنین
اینا همینطوری یادش بخیر یا نه واقعا تجربه کردین؟
پاسخ:
دقیقا برام اتفاق افتاده.دونه به دونش
بــــــــآوووو
خدا بخیر کنه ...از قسمتای بعدییییی
زیبابودمرسی..
باتغییر ژنتیکی شیطنت کاملا موافقم!!
البته که تغییر این ژن در دخترا و پسرا کاملا بر عکسه ها...
پاسخ:
ممنون.صد درصد متفاوت وغیرقابل مقایسه.درقسمتهای بعدی متوجه می شید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی