دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

سلام
چون به دریا ودریادلان خیلی علاقه دارم اسم وبلاگمو ((دریایی))گذاشتم.
تصمیم دارم توی وبلاگم هرمطلبی که قشنگ،جالب،دیدنی،خواندنی،شنیدنی و....باشه رابذارم والبته تعدادی ازشعرهام...که تقدیم می کنم به دریای شعرهام وشمادریادلان

پیام های کوتاه
  • ۲۱ خرداد ۹۳ , ۱۲:۳۱
    !!!!
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ شهریور ۹۴، ۲۰:۵۴ - ترانه ...
    : ) لایک
۱۴
مرداد ۹۳

"نفس"

من نفسم،بی دل خود در قفسم

من نفسم،بی گل خود خاروخسم

من نفسم،بی رخ یار یک جرسم

من نفسم،بی دل او هیچ کسم

گرنفسم،روی توداد این نفسم

ای نفسم،ای توهمه کاروکسم

از نفست،این نفسم،شدنفست.

توضیح:این شعر برای دریامه که به من میگه تونفسمی.

سروده شده در:91/1/22


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۴
hamid

نظرات  (۷)

آها دیدم
قشنگ بود
خودت گفتی؟
پاسخ:
بله.100%
خب پس ...
عالی بود آخه
 عــــــــــه
پاسخ:
نقطه چینو چی پرکنم؟آخه من یخورده خنگم نمیدونم :)
عالی بود لایک داری ب مولا
پاسخ:
خوووووووووااااااااهش میکنم.چشماتون قشنگ می بینه.
سلام 
خیلی زیباست...بویژه مصرع آ خر ...
از نفست،این نفسم،شدنفست.
موفق باشین

پاسخ:
نه دیگه گفتی نه تا این حد.
سلام خیلی زیباست
تبریک میگم
خوشحال میشم بهم سر بزنی .... آپم
پاسخ:
ممنووووووونم.من بهتون سر زدم.نظرهم گذاشتم اما با اینکه خودموکشتم هیچکدوم ثبت نشد.نمیدونم چرا؟
ای نفسم،ای توهمه کاروکسم از نفست،این نفسم،شدنفست



سلام


فوق العاده بود مخصوصا این قسمتش

پاسخ:
تشکر.فوق العاده که نیست.اما خب دیگه نمیتونم بهترش کنم.
رفتم داروخونه،یه قرص ضد حساسیت گرفتم.

تو عوارض جانبیش نوشته:

سر درد

سر گیجه

نفخ

حالت تهوع

اختلال در خواب

دو بینی

اختلال در تشخیص

نارسایی کبد

نارسایی کلیه

نارسایی قلب

سکته قلبی

سکته مغزی

مرگ ناگهانی

!!!!

فکر کنم اگه سیانور میگرفتم عوارضش کمتر بود!

پاسخ:
هه هه هه.قشنگ بود.ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی