دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

سلام
چون به دریا ودریادلان خیلی علاقه دارم اسم وبلاگمو ((دریایی))گذاشتم.
تصمیم دارم توی وبلاگم هرمطلبی که قشنگ،جالب،دیدنی،خواندنی،شنیدنی و....باشه رابذارم والبته تعدادی ازشعرهام...که تقدیم می کنم به دریای شعرهام وشمادریادلان

پیام های کوتاه
  • ۲۱ خرداد ۹۳ , ۱۲:۳۱
    !!!!
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ شهریور ۹۴، ۲۰:۵۴ - ترانه ...
    : ) لایک
۱۶
مرداد ۹۳

اعترافات من

اعتراف میکنم:یه بار رفته بودم خیابون،یه پیرهن مردونه تنه یه مانکن بود،دست زدم که جنس پیرهنو ببینم که یهو مانکنه تکون خورد!!!منم ترسیدم وحالا جیغ نزن وکی جیغ بزن.مانکن نبودکه یه پسره بود جلو مغازه وایساده بود.کلی ضایع شدم.

اعترافات من

بچه بودم یه مورچه ازکنارم ردشد...منم با مشت کوبیدم روش.بعد از چند ثانیه دوباره راه افتاد.از ذوقم یهوگفتم:اِ مامان مامان داره کار میکنه!!

اعترافات من

اعتراف میکنم:یه روز یه نفر زنگ زد روگوشیم وبا یه لحن حق بجانبی گفت :شما؟منم هول شدم وگفتم:ببخشید اشتباه گرفتم.

اعترافات من

اعتراف میکنم:یه روز به اتفاق همه ی اقوام(ازکوچیک تا بزرگ)رفتیم خونه ی مامان بزرگ مهمونی،بدجور حوصله ام سررفته بود ونیاز شدیدی به یه شیطنت داشتم،برای همین رفتم و یه کم،خیلی کم(فقط3قاشق)نمک ریختم توی قوری چای،خدا کلی خندیدم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۶
hamid

نظرات  (۳)

جالب بود 
موفق باشید
۱۸ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۴۲ کلبه تنهایی
اوخی. شرمنده.
پاسخ:
دشمنتون شرمنده.البته یه کم غم خوبه.
مث همیشه عالی
شاد باشین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی