دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

سلام
چون به دریا ودریادلان خیلی علاقه دارم اسم وبلاگمو ((دریایی))گذاشتم.
تصمیم دارم توی وبلاگم هرمطلبی که قشنگ،جالب،دیدنی،خواندنی،شنیدنی و....باشه رابذارم والبته تعدادی ازشعرهام...که تقدیم می کنم به دریای شعرهام وشمادریادلان

پیام های کوتاه
  • ۲۱ خرداد ۹۳ , ۱۲:۳۱
    !!!!
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ شهریور ۹۴، ۲۰:۵۴ - ترانه ...
    : ) لایک
۱۹
مرداد ۹۳

یادش بخیرهای من"6"

یادش بخیر:شبها توی خوابگاه مرکز اگه برق میرفت کسی جرات نداشت به هردلیلی توی سالن بره،چون سیل لنگه کفش و دمپایی بود که توی سروکلّه ی طرف میومد.یادم یکی از این شبها که برق رفته بود یه دفعه سروکله ی یکی توسالن پیداشد.دمپایی بود که ازهمه طرف میریخت روسرش،خلاصه باصدای بلندش ریزش دمپاییهاقطع شد.فکرمی کنید کی بود؟رئیس مرکز بود.وای چشمتون روز بد نبینه فردای اونروزکلّ مرکز تنبیه شدیم.

یادش بخیرهای من

یادش بخیر:بطور ناخواسته افتادم وسط یه جریان دستبرد به اتاق آموزش برای برداشتن سئوالات زبان.این کارشبانه صورت گرفت،اولش کلید توی قفل درشکست،بعد بامکافات کلید ساز اوردیم ودرستش کرد.بالاخره بعداز هزارترس ولرز موفق شدیم سئوالات را برداریم،قرارشد طوری جواب بدیم که کسی شک نکنه.(درحد یه نمره12)اما یکی ازبچه ها که توعمرش نمره ی زبانش از 10بالاتر نرفته بود،وسوسه شدو درحد19نوشت.همه شک کردن و امتحان تکرار شد.حقّمون بود.(حالا به خودم میگم: بشر،آدم،توکه همیشه بالای14میگرفتی توچرا رفتی قاطیشون؟)خدا ببخشدمون.

یادش بخیرهای من

یادش بخیر:یه شب چندتا از بچه ها وانت مرکز را یواشکی برداشتن وبه قول خودشون رفتن بگردن،نزدیک مرکز ما یه پل راه آهن بود،ماشین از اون بالا افتاد ه بود پایین،خدا روشکر کسی صدمه ندید اما ماشین داغون شدکه کل خسارتشو از حقوقشون کم کردن.البته خدا روشکر من دیگه تواین جریان نبودم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۹
hamid

نظرات  (۴)

بسیار بسیار عالی
همین حرفای عادیتونم. کم از یادش بخیراتون نداره که..
همیشه شاد باشین
پاسخ:
من مثل اون کسی هستم که حالش بدشدو رفت دکتر.دکتر بهش گفت:اگه میخوای خوب بشی باید بری میدون شهر،اونجا یه دلقکی هست که همه را شاد میکنه برو اونجا تا یه کم شادبشی.اونوقت خوب میشی.اون مردگفت:من همون دلقکم!!!!
هه بسیار عالی
امروز کاملا کم  حوصله بودم..
این نوشته ها بهزورم شده لبخندو میشونه رولب آدم..
واقعامرسی
خیلی  خیلی مرسی
پاسخ:
پس چی فکر کردید؟اینا رو مینویسم برای اینکه لبخند رولب یه نفرهم که شده بیاد.وگرنه مگه بیکارم اینطوری خودمو لو بدم.
ســــــــــــــــلااااام آپـــــــــــــــــــم بهم سربزن خوشحال میشم ممنون
سلام

عجب یادش بخیرهایی داشتید ... واقعا باید گفت یادهاتون بخیر گذشته..!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی