دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

سلام
چون به دریا ودریادلان خیلی علاقه دارم اسم وبلاگمو ((دریایی))گذاشتم.
تصمیم دارم توی وبلاگم هرمطلبی که قشنگ،جالب،دیدنی،خواندنی،شنیدنی و....باشه رابذارم والبته تعدادی ازشعرهام...که تقدیم می کنم به دریای شعرهام وشمادریادلان

پیام های کوتاه
  • ۲۱ خرداد ۹۳ , ۱۲:۳۱
    !!!!
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ شهریور ۹۴، ۲۰:۵۴ - ترانه ...
    : ) لایک
۲۴
مرداد ۹۳

یادش بخیرهای من"7"

یادش بخیرهای من:

یادش بخیر:توی خوابگاه هرکس زود بیدار میشد لباسهای تمیزو شیک وپیک می پوشیدوهرکس هم دیر بیدار میشد لباسهای داغون.آخه هیچ کس لباسای خودشونمی پوشید.رئیس مرکز میگفت:من عاشق این سادگی ورفاقتتونم.

یادش بخیرهای من:

یادش بخیر:با بچه ها سینما خیلی میرفتیم،تمام فیلمهای سینماها رو میدیدم ومنتظر عوض شدن فیلمها میشدیم. یادمه یه فیلم را 4مرتبه دیدیم.یکی از دوستامون که یه کم شوت میزد بعد از4مرتبه دیدن میگفت:من فکرکنم این فیلم را قبلا دیدم.یادمه اسم فیلمش "افعی"بود.

یادش بخیرهای من:

یادش بخیر:یادمه چند وقتی بود که غذای مرکز بد شده بود، برای همین یه شب همه باهم متحد شدیم و وقتی رفتیم سلف سرویس برای خوردن شام،رفتیم توی آشپزخونه ودیگ غذا را کامل ریختیم رو زمین.وا ویلایی بود اون شب که نگو.بعداز اون غذا عالی شد.

یادش بخیرهای من:

یادش بخیر:یه استاد داشتیم که خیلی گیر بود،یه روز برا اینکه کلاسش تعطیل بشه شیر نفت بخاری را تا ته بازکردیم(بخاریهای دوره ی ما نفتی بود اونم از نوع چکّه ای)خلاصه نفت توی مخزن جمع شد و بعد از یه ربع کل بخاری شد یه گلوله بزرگ آتیش.استاد ترسیدوکلاس راتعطیل کرد.اونروزهمه کلاسهامون تعطیل شدورفتیم خوابگاه.چون تا ظهر بخاری بدبخت داشت می سوخت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۴
hamid

نظرات  (۳)

یوهووووووووووووووووو
مث همیشه عالیییییییییی
عالی بووووووووووووودند .
موفق باشید.
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۲۶ فاطمه جلالپور
سلام ممنون از حضورگرمتون،

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی