دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

سلام
چون به دریا ودریادلان خیلی علاقه دارم اسم وبلاگمو ((دریایی))گذاشتم.
تصمیم دارم توی وبلاگم هرمطلبی که قشنگ،جالب،دیدنی،خواندنی،شنیدنی و....باشه رابذارم والبته تعدادی ازشعرهام...که تقدیم می کنم به دریای شعرهام وشمادریادلان

پیام های کوتاه
  • ۲۱ خرداد ۹۳ , ۱۲:۳۱
    !!!!
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ شهریور ۹۴، ۲۰:۵۴ - ترانه ...
    : ) لایک
۲۶
مرداد ۹۳

طرح زیبا

امروز سحر به یادتون،توی دلم یه طرح زیبا کشیدم

اون طرح زیبا رو خودم بااشک چشمام کشیدم

قلم نبود،اما اونو با دستای دل کشیدم

خوب میدونید،طرحتونو پرازگل وموجای دریاکشیدم

دلم میخواست اینجابودید با دستاتون می کشیدم

بی ادبی نشه عزیز،میخوام یه خواهش بکنم

یه شب بیایید تو خواب من،شایدکه بهترکشیدم

ازشما پنهون نباشه،طرحهای من خیالیه

توتموم نقاشیام،جای شماس که خالیه

طرح دل وخیالمو به عشق روتون کشیدم

اما نمیدونم چرا بازنیمه کاره کشیدم؟

سروده شده در:91/4/23


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۶
hamid

نظرات  (۶)

سلام

از اون دسته شعرهایی که منو خط به خط دنبالش کشوند . احسنت
آهان ضمنآ مصرع سوم قلم نبود اما اونا....فک کنم اشتباه تایپیه نه؟یا اصفهونی نوشتید؟
اگه اصفهونیه که هیچ اما فک کنم  اونو   بوده نه    اونا   درسته؟
حیفم اومد نگم آخه خیلی قشنگه شعرش
موفق باشین
ضمنآامیدوارم باشین
پاسخ:
سلام.بله اشتباه تایپی بود.خیلی ممنون که گوشزدکردیدوخوشحالم که اینقدر بادقت مطالبم رامیخونید.
واااااااااااااااااااااااااایییییییی
عالیه 
عالیه
عالیه
خیلی خیلی زیباست جناب صابری  خیلی زیباس
دلم میخاد یه صفحه کامل فقط بنویسم خیــــــــــــــــــــــــــــــــلی زیباااااااااااااااس....از همین نوشته های کش داراااا  از همینا
پاسخ:
شماخیلی بااحساسیدکه به دلتون نشسته.
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۶ فاطمه جلالپور
قشنگ بود.
نمیدونم کدوم فیلم،
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۲ کلبه تنهایی
باید بدجنس باشی..!! تا عاشقت باشن......!!
باید خیانت کنی.........!! .......... تا دیوونه ات باشن...!!
باید دروغ بگی...............!!........تا همیشه تو فکرت باشن...!!
باید هی رنگ عوض کنی......!!..............تا دوسِت داشته باشن...!!
اگه ساده ای ...!!...اگه باوفایی...!!....اگه یک رنگی...!!.........همیشه تنهایی
میبینی به این میگن عاشقی =نامردی


من میخوام ساده باشم .........حتی اگه همیشه تنها باشم
 
 
ممنون. نظر لطفتونه.
پاسخ:
نه اینطورنگید آدم دلش میگیره.
وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
پاسخ:
خواهش میکنم.نظرلطفتونه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی