دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

سلام
چون به دریا ودریادلان خیلی علاقه دارم اسم وبلاگمو ((دریایی))گذاشتم.
تصمیم دارم توی وبلاگم هرمطلبی که قشنگ،جالب،دیدنی،خواندنی،شنیدنی و....باشه رابذارم والبته تعدادی ازشعرهام...که تقدیم می کنم به دریای شعرهام وشمادریادلان

پیام های کوتاه
  • ۲۱ خرداد ۹۳ , ۱۲:۳۱
    !!!!
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ شهریور ۹۴، ۲۰:۵۴ - ترانه ...
    : ) لایک
۰۵
شهریور ۹۳

یادت میاد؟

یادت میاد غم داشت دلم؟

گفتی غماتو میخرم

یادت میاد غمگین بودم؟

گفتی که شادی باخودم

یادت میاد دریا نبود؟

گفتی میشه دریات بشم؟

یادت میاد هاله که بود

گفتی خودم هالت میشم

یادت میاد یه گل دادی؟

گذاشتم لای دفترم

یادت میاد شعرای من؟

اسمی از دریا توش نبود

فقط یه اسم از هاله بود

گفتی عجب!سنگ صبور دلته؟

هرکی که هست،خیلی بفکر دلته

یادت میاد گفتی به من

میشه توشعرات جابشم؟

منم که منتظر بودم

گفتم بیا بشین پیشم

از اون به بعد دریاشدی

منم تو دریا گم شدم

یادت میاد خاطِرِمون

چقدر براهم تنگ میشد؟

حالاکه تنگ شد دلامون

رفته همون خاطِرِمون

یادت میاد فاصِلَمون؟

نمیذاشتیم زیادبشه

حالا زیادشدبِینِمون

نمیتونیم که کم بشه

یادت میاد من نبودم؟

داد میزدی زودباش بیا

که اینجاخیلی دلگیره

تونباشی،دل میمیره

حالابیا اینجا ببین

دلم چه جوری میگیره

یه شب که غم داشت دل من

تمام اون خاطره هات

اومد تویِ خاطره من

آره عزیزِ دلِ من

دریای خوب شعرمن

منم کویر،کویرِ پُرغصّه وغم.

سروده شده در:91/3/18

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۵
hamid

نظرات  (۵)

خیلی خوب و عالی بود

میلاد امام رضا ع بر شما مبارک

وا ی عالیییییییییییییییییی....
موفق باشید...

سلام شعرو که نمیدونم از خودت بود یانه ولی عاااالی بود من عاشق شعراتم منم شعر میگم خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم

احسنت ... دلنشین و زیبا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی