دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

سلام
چون به دریا ودریادلان خیلی علاقه دارم اسم وبلاگمو ((دریایی))گذاشتم.
تصمیم دارم توی وبلاگم هرمطلبی که قشنگ،جالب،دیدنی،خواندنی،شنیدنی و....باشه رابذارم والبته تعدادی ازشعرهام...که تقدیم می کنم به دریای شعرهام وشمادریادلان

پیام های کوتاه
  • ۲۱ خرداد ۹۳ , ۱۲:۳۱
    !!!!
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ شهریور ۹۴، ۲۰:۵۴ - ترانه ...
    : ) لایک
۲۶
شهریور ۹۳

"من زنده ام به دیدنت"

امشب شب آخری بود که اومدم به دیدنت

دیگه نمیشه ببینم رویِ قشنگ و مخملت

ایکاش نمی گفتی به من دیگه تموم شد دیدنت

توگفتی و منم یواش،خیلی یواش،هِی دیدمت

راستی عزیز،از این به بعد کجا باید ببینمت؟

نگو توخواب،چون سخته اینطور دیدنت

دروغ نگم میترسم خوابم ببره هیچ وقت دیگه نبینمت

یادش بخیر روزهای خوب،چقدر تورا خندوندمت

یادت میاد رفتم کنارپنجره یواشکی ترسوندمت؟

یادت میاد سوار قایقم شدی خودم بردم رسوندمت؟

یه روز دیگه بردی کتاب دلمو بعدش فقط گریوندمت؟

یادش بخیر،یه دریابود ودل من،یه دل بودو دریای من

بانوی شعرای قشنگ،میخوام همش ببینمت

وعده ی ما بین ردیف وقافیه،میونِ شعرمرضیه

ساعتی که یکی همش دادمیزنه،ضَجّه وفریاد میزنه

میگه گُلم،من زنده ام به دیدنت،خندوندنت،ترسوندنت.

شعرمرضیه:شعری که به دل بنشیند.

سروده شده:91/9/19

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۶
hamid

نظرات  (۷)

شهامت می خواهد دوست داشتن

کسی که هیچ وقت هیچ زمان سهم تو نخواهد شد
سلام شعرت عالی بود دریایی عزیز
۳۰ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۱۴ کلبه تنهایی
نگــاه ساکت بــاران

به روی صورتــم دزدانه میـلغـــزد

ولی بــاران نمیدانند که من دریــایی از دردم

به ظاهـــر گرچه میخـــندم

ولی انــــدر سکوتـــی تلــــخ می گری
پس کوشییییییییییییی؟؟
بازم مسافرتتتتت؟؟
آپـــــــــــــــــــــــم

منتظرتم زودی بیای
بسیار زیباو البته بامزه
هنوز میخاستم کامنت بزارم براتون که منظور از شعر مرضیه چیه که خودتون توضیح فرمودید!!  آ  باریکلااااااا
سلام آقا حمید شعرت مثل همیشه معرکه بود درمورد نظرت هم باید بگم اکثر دخترا همین طوری اند که من گفتم و فقط تعداد کمی ازشون مثل نظر شما هستن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی