دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

سلام
چون به دریا ودریادلان خیلی علاقه دارم اسم وبلاگمو ((دریایی))گذاشتم.
تصمیم دارم توی وبلاگم هرمطلبی که قشنگ،جالب،دیدنی،خواندنی،شنیدنی و....باشه رابذارم والبته تعدادی ازشعرهام...که تقدیم می کنم به دریای شعرهام وشمادریادلان

پیام های کوتاه
  • ۲۱ خرداد ۹۳ , ۱۲:۳۱
    !!!!
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ شهریور ۹۴، ۲۰:۵۴ - ترانه ...
    : ) لایک
۱۹
مهر ۹۳

"من وخدا"

من وخدا باهم سوارچرخ بودیم.من پامیزدم وخداعقب نشسته بود.اما به هرپیچی که می رسیدیم میترسیدم.تااینکه خداگفت:من می شینم جلو وتوفقط پابزن،اصلا هم نترس!!!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۹
hamid

نظرات  (۸)

سلام معلم مهربان خوبی سلامتی چرا دیگه پست جدید نمی زاری؟
سلام
لینک شدید حمید عزیز
سلام.
بله خیلی خوبه اگه ما این قدر به خدامون اعتماد داشته باشیم که رکاب رو بدیم دست اون.
راستی نظرتون با تبادل لینک چیه؟

راستی عیدت هم مبارک باشه

سلام عزیزم اصفهان نیومدم اما به زودی میایم ودر ضمن خییلی این پستت جالب بود بازم به ماهم سر بزن

 

منتظرت

یاسمن..........

واوووووووو
چقد عالی میشه واقعن اگه اجازه بدیم رکاب زن زندگیمون واسه همیشه خدا باشه
۲۰ مهر ۹۳ ، ۱۶:۱۸ کلبه تنهایی
دلتنـــــــگی... درســـــــت مـــــــثل چـــــــاقویـــــــی

هســـــــتـــــــ کـــــــه مـــــــیذارن بیـــــــخ گــــلـــو!!!

امـــــــا هـــــــر چـــــــی میکـــــــشن نمـــــــیبره!!!
۲۰ مهر ۹۳ ، ۱۶:۱۸ کلبه تنهایی

سلام عزیزم. ممنــــــــــــــــــونم.

 

دشمنت شرمنده گلم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی