دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

سلام
چون به دریا ودریادلان خیلی علاقه دارم اسم وبلاگمو ((دریایی))گذاشتم.
تصمیم دارم توی وبلاگم هرمطلبی که قشنگ،جالب،دیدنی،خواندنی،شنیدنی و....باشه رابذارم والبته تعدادی ازشعرهام...که تقدیم می کنم به دریای شعرهام وشمادریادلان

پیام های کوتاه
  • ۲۱ خرداد ۹۳ , ۱۲:۳۱
    !!!!
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ شهریور ۹۴، ۲۰:۵۴ - ترانه ...
    : ) لایک
۱۵
آبان ۹۳

"من هیچ نمیدانم"

اینجاهوا ابریست،ابری وبارانیست،آنجانمیدانم

اینجاپُرازآه است،آهی که ازدرد است،آنجانمیدانم

اینجاشده پاییز،ازغُصّه شده لبریز،آنجانمیدانم

اینجاهمه سردند،یکسرهمه پُر دردند،آنجانمیدانم

اینجانفس مرده،غم باخودش آورده،آنجانمیدانم

اینجا دوچشمی خون،از دوری تومجنون،آنجانمیدانم

اینجا دلی تنگ است،خاموش وبیرنگ است،آنجانمیدانم

اینجاقسم خوردم شعری بنویسم من،آنجا نمیدانم

اینجا در این پاییز،شعرم شده ای دریا

شعری که شده نامش"من هیچ نمیدانم"

سروده شده در:91/9/18


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۵
hamid

نظرات  (۳)

نخیرم مشکل خود خودمونیم!!
من همی الانه فهمیدم قضیه چیه...
شعرِدون مث همیشه عالیِس فقط قافیش یُخته سنگینِس دادا..

بیت آخرشم که معرکِس...
موفق باشی
سلام 
خوبید.من تازگیها نظراتم تو اکثر وبلاگا که بیان نیستند مث بلاگفا ثبت نمیشه...شمام همینطوری یانه؟
پاسخ:
سلام منم تقریبا بیشتر مواقع همین مشکلو دارم.مشکل ما نیس،مشکل اونان :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی