دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

سلام
چون به دریا ودریادلان خیلی علاقه دارم اسم وبلاگمو ((دریایی))گذاشتم.
تصمیم دارم توی وبلاگم هرمطلبی که قشنگ،جالب،دیدنی،خواندنی،شنیدنی و....باشه رابذارم والبته تعدادی ازشعرهام...که تقدیم می کنم به دریای شعرهام وشمادریادلان

پیام های کوتاه
  • ۲۱ خرداد ۹۳ , ۱۲:۳۱
    !!!!
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ شهریور ۹۴، ۲۰:۵۴ - ترانه ...
    : ) لایک
۰۶
دی ۹۳

یادش بخیرهای من "16"

یادش بخیرهای من

یادش بخیر:خیلی دوست داشتم ترکی یاد بگیرم.برای همین به دوتا از همکلاسیام گفتم و اوناهم گفتن کمکت می کنیم یادبگیری.جاتون خالی،یه شب توی خوابگاه توی صف شام وایساده بودیم که حسن(یکی از بچه هایی که قراربود ترکی یادم بده)اومد وگفت: بیا بشین تا نوبتت میشه تمرین کنیم.منم رفتم وگفتم خب امروز قراره چه کلمه جدیدی یادبگیرم. گفت:امروزهم از احوالپرسی شروع می کنیم.

بعد گفت:مثلا اسم فاضلی را صدا بزن(فاضلی یکی دیگه ازدوستانمون بودکه اونم قرار بودبامن تمرین کنه)وبگو:فاضلی اینَکِ اُخشیرَن(البته اگه درست یادم مونده باشه همین جمله بود)خلاصه منم بایه لهجه ی خاصی همینو بلندگفتم که یه دفعه دیدم همه بلند زدن زیر خنده و فاضلیه بیچاره سرخ شد.از اونطرفم حسن آقا از خنده کف زمین افتاده بودو حالا نخندو کی بخند.فهمیدم که سفت وسخت دستم انداخته.بعداز شام رفتم که از دل فاضلی دربیارم.گفت :پسراین چی بودگفتی،گفتم شرمنده حسن گفت:احوالپرسیه.گفت:تو به من گفتی قیافت مثل گاو(یاگوساله،دقیقا یادم نیست)میمونه.

بعدش باهم کلی خندیدیدم.منم دیگه برای یادگرفتن زبان ترکی پیش حسن نرفتم.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۶
hamid

نظرات  (۴)

۰۹ دی ۹۳ ، ۰۸:۱۴ فاطمه جلالپور

سلام

خیلی باحال بود.

 

لاااااااااااایک به حسن 
پاسخ:
 اِ اینطوریاس؟دارم برات

akharesh yad gerefty ya na?

پاسخ:
به دلائلی که بعد در ادامه میگم نتونستم.
:)) الهی
منم شنیدم یه ذره میفهمم ولی نرفتم یاد بگیرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی