دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

سلام
چون به دریا ودریادلان خیلی علاقه دارم اسم وبلاگمو ((دریایی))گذاشتم.
تصمیم دارم توی وبلاگم هرمطلبی که قشنگ،جالب،دیدنی،خواندنی،شنیدنی و....باشه رابذارم والبته تعدادی ازشعرهام...که تقدیم می کنم به دریای شعرهام وشمادریادلان

پیام های کوتاه
  • ۲۱ خرداد ۹۳ , ۱۲:۳۱
    !!!!
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ شهریور ۹۴، ۲۰:۵۴ - ترانه ...
    : ) لایک
۱۳
تیر ۹۴

یادش بخیرهای من19

یادش بخیرهای من:

یادش بخیر:اولین روزی که باهمکارم وارد دهکرم شدیم را خوب یادمه.رفتیم که ابلاغمون را نشون مدیر مدرسه بدیم.وارد مدرسه شدیم،البته چه مدرسه ای،یه ساختمون آموزشی: که 7تااتاق داشت،3تاکلاس،1دفتر،1آشپزخونه،1انباری و1اتاق خالی که بعدهاشداتاق من.                                                  یه ساختمون هم اونطرف حیاط:که شامل آبخوریها و دستشویی معلمان ودانش آموزان بودو اما مدرسه بدون دیوارکشی بود.       فکرشوبکنید،وسط حیاط که می ایستادی به کل روستا وجاده و مزارع و....مسلط بودی.

یادش بخیرهای من:

یادش بخیر:داخل دفترمدرسه که شدیم یه آقایی با لباس کارو دستمال به سر درحال تمیزکردن مدرسه بود.نگاهی به ماکرد وگفت:بفرمایید.

 من گفتم:بامدیرمدرسه کارداشتیم.

دوباره گفت:خب بفرمایید.

دوستم گفت:گفتیم که با مدیرکار داریم.

یه خنده ای کردو گفت:به من نمیاد مدیرباشم.

من گفتم:آخه شما با این وضع

گفت:من اینجا هم مدیرم،هم معاون،هم دفتردار،هم آموزگاروهم خدمتگزار.

باتعجب پرسیدم:مگه میشه؟چرا؟

گفت:چون جمعیت دانش آموزا کمه فقط وفقط دوتا آموزگار بهمون تعلق میگیره وکلاساهم 2پایه اس.

من وهمکارم که داشتیم شاخ در می آوردیم برگه های معرفی نامه راتحویل دادیم وبعد از چند دقیقه خداحافظی کردیم که بریم.من پرسیدم:چطور باید برگردیم؟

گفت:باید برید سرجاده تا اگر کسی میخواست بره وجا داشت شما را هم ببره.

خلاصه بعداز1ساعت معطلی و20 دقیقه پیاده روی تازه رسیدیم به روستای قبل.

ادامه دارد....



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۳
hamid

نظرات  (۴)

ولی خب واقعا دلنشین مینویسین...
جناب معلم لدفن مرتب تر و تمیز تر بنویسید
دکتر که نیستید که خرچنگ غورباقه مینویسید
سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید.

تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما

برای ثبت لینک وبلاگ خود کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
استخدام
ایران ، وبلاگ آگهی و اخبار استخدامی کشور
با سلام

برای افزایش بازدید و کاهش رتبه الکسای سایتتون و همچنین نمایش در صفحه اول گوگل سایتتون رو بصورت کاملا رایگان در وب سایت زیر ثبت نمایید:

http://rank.Karamind.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی