دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

سلام
چون به دریا ودریادلان خیلی علاقه دارم اسم وبلاگمو ((دریایی))گذاشتم.
تصمیم دارم توی وبلاگم هرمطلبی که قشنگ،جالب،دیدنی،خواندنی،شنیدنی و....باشه رابذارم والبته تعدادی ازشعرهام...که تقدیم می کنم به دریای شعرهام وشمادریادلان

پیام های کوتاه
  • ۲۱ خرداد ۹۳ , ۱۲:۳۱
    !!!!
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ شهریور ۹۴، ۲۰:۵۴ - ترانه ...
    : ) لایک
۲۹
شهریور ۹۴
شعری طنزکه چند وقت پیش توسط "شروین سلیمانی "درحضوررهبری خوانده شد

پیکِ مرگ آمد شبی شوقِ جهانم را گرفت

تابه خودجنبیدم عزراییل جانم را گرفت


سرنشینِ بنزِ آن دنیا شدم بی گفتگو

مرگ درپس کوچه ی دنیا ژیانم راگرفت


ردشدم با پای لرزان ازپلِ تنگِ صراط

یک فرشته دستهایِ ناتوانم راگرفت


خواستم وارد شوم درباغِ زیبایِ بهشت

حضرت هود آمدو نام ونشانم راگرفت


گفتم آن دنیا خودم مامور دولت بوده ام

اخم کردو کارتهایِ سازمانم راگرفت


چونکه دانست آن جهان من گیر میدادم به خلق

گیر دادو حسّ وحالِ شادمانم را گرفت


بعد با اکراه،ما راهم به داخل راه داد

اشتیاقِ زایدالوصفی امانم را گرفت


باغِ سبزی دیدم و انواعِ نعمتها،ولی

دیدنِ حور و پری تاب وتوانم راگرفت


میگذشت از دور حوری،گفتم:"آی لاویو کامان"

دستِ هابیل آمدو محکم دهانم را گرفت


روبروی حورُعینی غنچه شد لبهای من

حضرتِ لوط از عقب آمد لبانم را گرفت!


سعی کردم تا بنوشم جامی ازجوی شراب

حضرت عیسی پریدو استکانم را گرفت


حضرت حوّا به همراه دو غِلمان بلوند

ردشدو کلاّ لباس پرنیانم را گرفت


داشتم باحرص می لیسیدم از جوی عسل

حضرت داود با انبر زبانم را گرفت


دیدم استخری پر ازحوری،پریدم توی آب

تاشدم نزدیک آنها،کوسه رانم را گرفت


تویِ یک وان بلورین،تخت خوابیدم در آب

نوح بیرونم نمود از آب و وانم را گرفت


یک پری شد میهمانم،بردمش پشتِ درخت

بچه خوشگل یوسف آمد میهمانم را گرفت


خواستم وارد شوم درحلقه ی اصحاب کهف

سگ پرید از قسمت پا استخوانم را گرفت


پاتوق دنجی برای عشق و حالم یافتم

گشتِ ارشادِ بهشت آمد مکانم را گرفت


گفتم آخر ای خدا!این گیر دادنها به ما

لذتِ تفریح در باغِ جنانم را گرفت


پاسخ آمد:این سزای اوست که روی زمین

وقتِ عشق وحال،حالِ بندگانم را گرفت.








موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۹
hamid

نظرات  (۲)

لایک  :)
سلام؛ وبلاگ جالبی دارید. دنبال و لینک می‌شوید.
یا‌حق
: )
لایک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی