دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

سلام
چون به دریا ودریادلان خیلی علاقه دارم اسم وبلاگمو ((دریایی))گذاشتم.
تصمیم دارم توی وبلاگم هرمطلبی که قشنگ،جالب،دیدنی،خواندنی،شنیدنی و....باشه رابذارم والبته تعدادی ازشعرهام...که تقدیم می کنم به دریای شعرهام وشمادریادلان

پیام های کوتاه
  • ۲۱ خرداد ۹۳ , ۱۲:۳۱
    !!!!
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ شهریور ۹۴، ۲۰:۵۴ - ترانه ...
    : ) لایک
۲۸
مرداد ۹۳

شکایت

سلام دخترقصّه ها،چطوره احوال شما؟

آره بازم منم،همون بابای غُصّه ها

گفتم سلامی بکنم،عرض ارادتی کنم

آخرِکار،یه کم شکایت بکنم

دیگه نمیگیری سراغ از این دل پر از وفا

باشه،تو هم شدی مثل همه یه بی وفا

دلت اومد تنها بری؟یواش وبیصدا بری؟

بری نگاهم نکنی؟با غُصّه خاکم بکنی؟

دلت اومد وِلم کنی؟بی معرفت،بری فراموشم کنی؟

میخوام یه خواهش بکنم،یا که سفارش بکنم

برو کنار پنجره،ببین چه چیزا می بینی

نگاه بکن به این زمین،ببین،یه دریا می بینی

یه دریای پر از وفا،یه دریاهست پر ازصفا

یه دریای مهربونی،چه میدونی؟هرچی بگم نمی دونی

از این دریای باوفا،از این باغ پرازصفا

درس وفاداری بگیر،یه ذرّه دلداری بگیر

زخم زبون شدشعرمن،ببخش،شده این دردمن

این آخری میخوام یه نفرینت کنم

یواش میگم تاکه نفهمه این دلم

قربون این دریا بشی اگه دوباره گُم بشی

اخماتو واکن گل من،دلگیرنشو ازحرف من

چونکه نمی بینم تورا،قلبم شده مشکل من.

سروده شده در:91/8/22

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۸
hamid

نظرات  (۳)

سلام حمید خان  خوبیی آدرس وبم رو عوض کردم   منتظرم

چقد عالی نوشتین...
خیلی خیلی زیباس..
خیلی هم زیبا به پایان رسوندین این شکوه نامتونو...
موفق باشین..


سلام زیبا و قشتگ ... شما خودتون سرودید ؟!! عالی بود .
پاسخ:
بااجازه ی شما بله.هرچی شعر میذارم از سروده های خودمه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی