دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

سلام
چون به دریا ودریادلان خیلی علاقه دارم اسم وبلاگمو ((دریایی))گذاشتم.
تصمیم دارم توی وبلاگم هرمطلبی که قشنگ،جالب،دیدنی،خواندنی،شنیدنی و....باشه رابذارم والبته تعدادی ازشعرهام...که تقدیم می کنم به دریای شعرهام وشمادریادلان

پیام های کوتاه
  • ۲۱ خرداد ۹۳ , ۱۲:۳۱
    !!!!
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ شهریور ۹۴، ۲۰:۵۴ - ترانه ...
    : ) لایک
۲۹
آبان ۹۳

"دلم میخواست"

دلم میخواست یه شب بیای پیش تو زانو بزنم

شماکنارم بشینید،من ولی حرفی نزنم

دلم میخواست یه روز اگه رد میشدی ازخاطرم

من بیام و برای تو ریسه و ریسمون بزنم

دلم میخواست خودم برات اسفندو کُندر دودکنم

دور دل دریاییتون یه گلدون گل بزنم

چشمای نازو زیباتون مثال آهو میمونه

دلم میخواست فقط یه بار به اون چشا زُل بزنم

دلم میخواست توی دل دریاییتون فقط یه بارسفربرم

بعدش یواش وبیصدا،دستمال سبزدلمو گره به زلفت بزنم

میخوام برم عکسای غرق اشکتو،توقاب خاتم بزنم

خوب میدونید که قابهای عکستونو به دیوار دل میزنم

شما که توی آسمون ماه همه دریاهایید

دلم میخواست ستاره شم،کنار ماه دریاها،یک کمی سوسوبزنم

ببخشید امادلتون،یه جوری مثل دریاهاس

من دیوونم،امشب میخوام کویرو به دریابزنم

خب اگه حرفی ندارید،دیگه مزاحم نمیشم

چونکه دلم گرفته بود،گفتم برم،سری به دریابزنم.

سروده شده درتاریخ:91/3/19

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۹
hamid

نظرات  (۷)

یه ری استارت بکنید شاید وخودوحوصلدون اومد سرجاش
اعترافاتدون کم شدِساااا
پاسخ:
وقت میخوادوحوصله.فعلا موجودنیس.
۰۳ آذر ۹۳ ، ۱۳:۲۰ فاطمه جلالپور

سلام

ممنون از لطف و معرفتتون که مرتب سر میزنید

شعرهاتون خیلی قشنگ موفق باشید.

۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۴:۱۹ ترنم بهاری
سلام وبلاگ بسیار زیبایی دارید
به منم سر بزنید لینکم کنید لینکتون میکنم[لبخند]
منتظر دیدارتون هستم.[گل]
سلام
وباز هم زیبا...
اما یچیزی؟در شعرای شما معشوقتون اونقد ستایش میشه که آدم دلش واسه شما میسوزه...!!

یُخته منش وشخصیت خودِدونم شادتر نشون بدید بهتره ...

خیلی مظلوم به تصویر کشیده میشید  تو اشعاردون
خوب بود . ممنون
ممنون بابت مطالب خوبتون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی