دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

سلام
چون به دریا ودریادلان خیلی علاقه دارم اسم وبلاگمو ((دریایی))گذاشتم.
تصمیم دارم توی وبلاگم هرمطلبی که قشنگ،جالب،دیدنی،خواندنی،شنیدنی و....باشه رابذارم والبته تعدادی ازشعرهام...که تقدیم می کنم به دریای شعرهام وشمادریادلان

پیام های کوتاه
  • ۲۱ خرداد ۹۳ , ۱۲:۳۱
    !!!!
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ شهریور ۹۴، ۲۰:۵۴ - ترانه ...
    : ) لایک
۳۱
تیر ۹۳


اعترافات من:

وقتی ازخیابون رد میشم اسم تابلوی مغازه ها رومیخونم،اگه توماشینم باشم سعی میکنم همه روبخونم،اگه نشه یه جورایی وجدان درد میگیرم!!!این عادتو ازبچه گی دارم،چون معلم کلاس اوّلمون گفته بود برای اینکه روخونیتون خوب بشه تابلوی مغازه هاوتیتر روزنامه ها روبخونید.

اعترافات من:

برای اوّلین باربه آبی وقرمز روی شیر دستشویی دانشگاه اعتمادکردم،اعتراف میکنم بااینکه3ساعت ازاعتمادم نگذشته اماخیلی پشیمونم.

اعترافات من:

اعتراف میکنم کلاس اول دبستان که بودم زنگ تفریح ازترس اینکه صفموگم نکنم یکی ازهمکلاسیامو نشون میکردم وتاآخرزنگ تعقیبش میکردم که صفموپیداکنم.

اعتراف یکی دیگه:

اینو یه دخترخانومی برام اعتراف کرد:بنده خدا میگفت:

اعتراف میکنم کارتون فوتبالیستها که پخش میشد میرفتم لباس خوشکلامو می پوشیدم که وقتی توی دوربین نگاه میکنن عاشقم بشن!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۳۱
hamid

نظرات  (۲)

دستانم را محکم تر بگیر!

من هنوز هم نمی خواهم تورا.....

به دست خاطرات بسپارم
قشنگنهههههههههههههههههههههه
خیلی قشنگه
خیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی قشنگه
مرسی
مرسی
مرسی
عجب ذوق میکنم از این پستاتوناااااا
پاسخ:
ممنون.روحتون لطیفه که اینقدر ذوق میکنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی