دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

سلام
چون به دریا ودریادلان خیلی علاقه دارم اسم وبلاگمو ((دریایی))گذاشتم.
تصمیم دارم توی وبلاگم هرمطلبی که قشنگ،جالب،دیدنی،خواندنی،شنیدنی و....باشه رابذارم والبته تعدادی ازشعرهام...که تقدیم می کنم به دریای شعرهام وشمادریادلان

پیام های کوتاه
  • ۲۱ خرداد ۹۳ , ۱۲:۳۱
    !!!!
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ شهریور ۹۴، ۲۰:۵۴ - ترانه ...
    : ) لایک
۰۱
مرداد ۹۳

قبل از نوشتن یه توضیح بدم که این قسمت کاملا ازخاطرات خودمه و واقعا یه زمانی برام اتفاق افتاده.اسمشم گذاشتم (یادش بخیرهای من).

یادش بخیرهای من:

یادش بخیر: بچه که بودم یه روز توکوچه یه حرف زشت بچه ها زدن،منم که بچه بودم اومدم توی خونه همونا زدم،چشمتون روز بدنبینه مامانم فلفلو ریخت تودهنم.منم مثل فرفره دوره حیاط.(حالا به مامان میگم دستت دردنکنه،خوب کاری کردی.)

یادش بخیرهای من:

یادش بخیر:کلاس چهارم دبستان که بودم ،یه روز که معلممون اومدسرکلاس بعدازبرپاوبرجا،همچی که نشستم جیغم رفت بالا،معلم گفت بیا امامن نمیتونستم،چون سوزن پرگارم ازکیفم زده بود بیرون ورفته بودتوی پام.بالاخره باکمک معلم بیرونش آوردیم.

یادش بخیرهای من:

یادش بخیر:کوچیک که بودم یه بسته آدامس موزی را کامل ازصبح تاعصر جویدم.اما عوضش تا دو روز دهنم باز نشدونتونستم چیزی بخورم،فقط مایعات میخوردم.

ادامه دارد....



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۱
hamid

نظرات  (۴)

آره ...این آدامس موزیا بدجوووووووووور مزه میدادخووووووو آدمو همش وسوسه میکرد..
بنویسید از این یادش بخیرای قشتگتون ...یجورایی واسه مام خاطره اس..
خداحفظتون کنه
واسه من یکی که وبلاگ  شادی دارین...
شاد باشین..

پاسخ:
چشم.دیگه...... :)
میگم مطمئنین خود پرگار از کیفتون در اومده بووووووود؟
پاسخ:
منظور تونو نگرفتم،فقط مطمئنم تیکه بارم کردید.به جان خودم سوزن پرگاربود.
فلفلللللللللللللللللللللللل...!!! طفلکی شما..
پاسخ:
حقّم بود،حقّم بود.
حالا چشای ما هیچی رحمتون به چشای خودتون نمیاد؟نمیشه اینقد هنر نمایی نکنیدو تو آنکادر رنگی نزارید جملاتتونو؟اونیکه آنکادر مشکی داره و باقرمز نوشته شد رونیگا...باور کنید اومدم بخونم مطلبو یهو دیدم  بینیم مماس شده با مانیتور!!
چشامم شبیه اونایکه  نمره ی چششون2-3 و به زور میخان نوشته ی تو تلویزیونو بخونن...
آخیش گفتم آخرش این انتقادوهااا...حالا برم ببینم چی نوشتین..
پاسخ:
شرمنده.سعی میکنم بارنگایی بزارم که چشم را اذیت نکنه.حالا چرااینقدرتیکه میندازید.ضمنا انتقادخوبه فقط جرات گفتن وشنیدن میخواد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی