دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

سلام
چون به دریا ودریادلان خیلی علاقه دارم اسم وبلاگمو ((دریایی))گذاشتم.
تصمیم دارم توی وبلاگم هرمطلبی که قشنگ،جالب،دیدنی،خواندنی،شنیدنی و....باشه رابذارم والبته تعدادی ازشعرهام...که تقدیم می کنم به دریای شعرهام وشمادریادلان

پیام های کوتاه
  • ۲۱ خرداد ۹۳ , ۱۲:۳۱
    !!!!
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ شهریور ۹۴، ۲۰:۵۴ - ترانه ...
    : ) لایک
۰۲
شهریور ۹۳

استان چهارمحال وبختیاری

شهرکرد-شهرستان کوهرنگ-غاریخی

درمیان کوههای سربه فلک کشیده ی زاگرس و تقریبا در22کیلومتری کوهرنگ،بعد از طی 18کیلومتر جاده خاکی به منطقه ای عشایرنشین میرسیم به نام غار یخی.برای رسیدن به این غار که از انباشت برف درمیان دره تشکیل شده باید از یک کوه نسبتا بلند اما هموار بالا بریم وبعد از پایین آمدن از آن به دهنه غار میرسیم.البته برای رسیدن به دهنه ی اصلی بایدازکنار یک رودخانه خروشان بگذریم ودر دوقسمت از وسط رودخانه هم که آب بسیارسردی داردگذرکنیم.برای رسیدن به آبشارهم که البته آب آن بسیار بسیار کم شده باید از روی غار ردشویم.امسال برای چهارمین سال پیاپی رفتم وبازهم ازاین طبیعت ونعمت خدالذت بردم.(عکسها راببینید ولذت ببرید.)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۲
hamid

نظرات  (۳)

خیلی خوب و عالی بود

بس که لفظ قلم نوشتید فک کردم دارم برنامه راز بقا میبینم!!

واقعآهیجان انگیزه خوش بحالتووووووووووووووووووووووووووووون
خوش بحالتون
پاسخ:
آره حتما اونیکه توی عکس وایساده هم خوده بقاست. :)
۰۳ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۴۳ فاطمه جلالپور
گردش وتفریحشاشما تشریف میبرید اونوقت ماتواداره چکارمیکنیم؟!؟!؟
حالاچی شده؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی