دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

سلام
چون به دریا ودریادلان خیلی علاقه دارم اسم وبلاگمو ((دریایی))گذاشتم.
تصمیم دارم توی وبلاگم هرمطلبی که قشنگ،جالب،دیدنی،خواندنی،شنیدنی و....باشه رابذارم والبته تعدادی ازشعرهام...که تقدیم می کنم به دریای شعرهام وشمادریادلان

پیام های کوتاه
  • ۲۱ خرداد ۹۳ , ۱۲:۳۱
    !!!!
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ شهریور ۹۴، ۲۰:۵۴ - ترانه ...
    : ) لایک
۱۹
شهریور ۹۳

" دارم آروم می گیرم "

سروده شده در:91/9/8

مثل افتادن بارون روی سجّاده ی دریا

دارم آروم می گیرم

مثل خندیدن تشنه لب چشمه

مثل آرامش ماهی توی دریا

دارم آروم می گیرم

مثل حرفای یه عاشق واسه معشوق

مثل خوندن قناری واسه محبوب

دارم آروم می گیرم

مثل سوسوی ستاره توی شبها

مثل آهنگ ترانه برا دلها

دارم آروم می گیرم

مثل رقصیدن بارون توی ابرا

مثل خواب ومثل رویا

دارم آروم می گیرم

مثل شبنم روی غنچه های زیبا

مثل خال لب دریا

دارم آروم می گیرم

مثل یک جواب آری برای دیدن دریا

مثل ذوق یک مسافر برا دیدن وتماشا

دارم آروم می گیرم

دارم آروم می گیرم.

سروده شده در:91/9/8

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۹
hamid

نظرات  (۵)

خیلی خوب و عالی بود

ای وای ببخشید 2تا نظر مثل هم برات اومد شرمنده

سلام عزیز اولا خداروشکر که برگشتی با خوندن شعرت هم واقعا آرووم گرفتم بعدش هم نمی دونم چرا ولی نظر دادن توی وبلاگ شما خییلی راحته آدم هی دوس داره نظر بده اسم وبلاگ قبلیم مشاوره یاس بود راستی آقا معلم شما معلم چی هستی ؟   

سلام عزیز اولا خداروشکر که برگشتی با خوندن شعرت هم واقعا آرووم گرفتم بعدش هم نمی دونم چرا ولی نظر دادن توی وبلاگ شما خییلی راحته آدم هی دوس داره نظر بده

چه زیبا...
دارم آروم میگیرم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی