دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

همه چی،ازهمه جا

دریایی

سلام
چون به دریا ودریادلان خیلی علاقه دارم اسم وبلاگمو ((دریایی))گذاشتم.
تصمیم دارم توی وبلاگم هرمطلبی که قشنگ،جالب،دیدنی،خواندنی،شنیدنی و....باشه رابذارم والبته تعدادی ازشعرهام...که تقدیم می کنم به دریای شعرهام وشمادریادلان

پیام های کوتاه
  • ۲۱ خرداد ۹۳ , ۱۲:۳۱
    !!!!
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ شهریور ۹۴، ۲۰:۵۴ - ترانه ...
    : ) لایک
۱۴
مهر ۹۳

"چرا نگارم نمیاد؟"

همه روحشون گرفته چرا دریا نمیاد؟

اینهمه گریه و زاری چرا اون یارنمیاد؟

غُصّه مُرد ازغم دوریش بخدا،رفته کجا؟

چرا ازپشت هیاهو دیگه بیرون نمیاد؟

عکسای قشنگتون توی قاب دلمه،اماحیف

نازچشمای قشنگت،توی این قاب دلم هیچ نمیاد

منوکشتی توبااین رفتن و دوریت،عجیبه

چرا ازاین قلب مجنون یه قطره خون درنمیاد؟

آخه تونمیدونی دلمو پریشون می کنم؟

دل تو حتی واسه کویر پریشون نمیاد

در دلم فقط یه بار مهمونی بود،نیومدی

درها روبستم بعداز اون،دیگه هیچ کس نمیاد

چندباری برات نوشتم مثل هاله میمونی

تو یه بارنگفتی جانم که به دریا نمیاد

یکسالیه زندونیتم،زندونیه دریای ناز

حتی یکنفربرا دیدن من از در نمیاد

یک شب پاییزی مثل دیشب مثل امشب

نامه ای نوشتم به خدا،چرانگارم نمیاد؟

سروده شده درتاریخ:91/9/10

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۴
hamid

نظرات  (۴)

بیگ لااااااااااااااااااااایک
ایول 

شما که اینقدر خوب شعر می نویسین میشه یه وبلاگ آموزش شعر نویسی بزنیین ؟

سلام ببخشیداگه فکر کردین من قصد فضولی درمرد شهری که توش زندگی می کنین رو داشتم ولی فکر کردم شاید توی کروانشاه استان ما بشینید...

 

سلام اولا ممنون که سرزدی دوما شعرت حرف نداش سوما من اصلا درمورد مطلبم شوخی نکردم به خدا واقعا این سوال برام پیش اومده که دلم با هیچ جوابی قانع نمیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی